zamknij

W naszym sklepie wykorzystujemy pliki cookies w celach statystycznych, reklamowych i do personalizacji stron. Możesz wyłączyć używanie plików cookies w przeglądarce internetowej jednak może to uniemożliwić złożenie zamówienia!

Wiecej informacji

Czy kupowanie mebli przez internet ma sens? 

Popularność zakupów przez Internet rośnie z każdym miesiącem. Kupujemy przez sieć praktycznie wszystko: pożywienie, elektronikę, książki, kosmetyki, sprzęt sportowy, samochody, motocykle. Również w kwestii zakupów mebli i dodatków do mieszkania coraz częściej zdajemy się na sieć. Dlaczego zakupy internetowe stały się dla nas takie interesujące? Odpowiedzi jest kilka!

Czy kupowanie mebli przez internet ma sens?

Zakupy bez wychodzenia z domu

Najbardziej oczywistym powodem popularności zakupów internetowych jest oszczędność czasu. Zakupów dokonujemy bez wychodzenia z domu, z wysokości ulubionego fotela, przy kubku domowej kawy. Olbrzymia ilość sklepów internetowych sprawia, że możemy również wybierać naszych ulubionych producentów. Podczas kupowania możemy na spokojnie porównać oferty różnorodnych sprzedawców i wybrać tę, która najbardziej nam odpowiada.

Ważnym zagadnieniem są także liczne promocje i rabaty. Kupując stale w jednym sklepie możemy liczyć na korzystne rabaty dla stałych klientów. Ogólnie ceny w sklepach internetowych są niższe – wpływa to niebagatelnie na olbrzymi ruch w sieci.

Meble kupowane w sklepach internetowych – zalety

Meble są coraz częściej kupowanymi produktami w sklepach internetowych. Najchętniej odwiedzane są witryny konkretnych producentów, na których znajdziemy pełny katalog oferowanych produktów oraz warianty konkretnych mebli. Topowi producenci udostępniają także specjalne kreatory on-line, które pozwalają dokładnie wymierzyć pomieszczenie i dopasować konkretne elementy. Tak kupowane są najczęściej meble do kuchni. W ich przypadku musimy także podjąć decyzję co do grubości desek meblowych oraz laminatów – z pewnością zajmie nam to nieco czasu!

Jakie prawa nam przysługują?

Okazuje się, że kupując w sklepach internetowych możemy liczyć na możliwość reklamacji zakupionego towaru lub też na jego wymianę czy zwrot. Oczywiście każda procedura obostrzona jest kilkoma przepisami. W przypadku zwrotu bez podania przyczyny (najczęściej do 14-30 dni) obowiązuje zasada, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwrot pieniędzy następuje tą samą drogą, jaką miała miejsce wpłata (najwygodniejszy jest przelew internetowy). Kiedy chcemy towar zareklamować konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu, podanie przyczyny reklamacji i decyzja czy towar ma zostać wymieniony na nowy, czy decydujemy się na zwrot pieniędzy. Możliwe jest również wymienienie towaru na inny.


Wsparcie e-commerce SOHO SHOP